Kontakt
Kontaktskjema
Ofte stilte spørsmål
Jeg har ikke mottatt ordren min
Teineskilt er personaliserte produkt og tar derfor normalt 1-2 dager å produsere avhengig av bestillingsvolum. Vi prøver å sende alle ordrer innen 3 virkedager fra bestillingsdato. Etter at ordren er sendt fra oss er det posten som tar seg av levering. Husk at posten kun leverer til postkasser annenhver dag.
Hvor lang er leveringstiden
Vi produserer teineskilt så raskt som mulig. I høysesong kan det være stor pågang, og noe lengre behandlingstid må derfor påregnes. Vi anbefaler alle kunder å bestille i god tid.
Ordren din pakkes og sendes normalt innen 7 virkedager. Virkedager regnes som mandag til fredag, unntatt nasjonale helligdager. Når pakken er sendt, er leveringstiden vanligvis 1–4 virkedager. Alle bestillinger sendes med Posten, med mindre annet er avtalt. Mindre bestillinger sendes som brev. Merk at dersom du velger frakt uten sporing, kan verken vi eller Posten spore sendingen. Posten leverer kun til postkasser annenhver virkedag, noe som kan påvirke leveringstiden. I tillegg går alle forsendelser via Postens sorteringsterminal i Oslo, som normalt tar én dag før videresending. Selve transporttiden videre avhenger av hvor i landet du bor, og tar vanligvis 1–3 dager. Posten henter, leverer og transporterer ikke i helger. Vi sender kun til adresser i Fastlands-Norge. Bestillinger med adresser utenfor dette området kan bli kansellert. Har du spørsmål eller spesielle ønsker? Ikke nøl med å kontakte oss – vi hjelper gjerne!Det er skrevet feil på ordren min
Dersom du oppdager at det er skrevet feil på et personalisert produkter, anbefaler vi først å dobbeltsjekke med ordrebekreftelsen og eller pakkelisten du fikk med ordren at du har oppgitt riktig info til oss. Dersom du har skrevet feil i ordren kan vi dessverre ikke gjøre noe med dette. Du kan derimot ta kontakt så finner vi en passende løsning.
Tilbyr dere rabatt ved kjøp av større mengde?
Ved kjøp av større menger produkt, kan du ta kontakt med oss så skal vi finne en god pris til deg.
Hvilke betalingstyper aksepterer dere?
Vi aksepterer Visa, MasterCard og Vipps.
Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?
Du kan endre eller kansellere bestillingen så lenge den ikke er sendt fra oss. Om du oppdager en feil eller ønsker å kansellere, bør du kontakt oss så snart som mulig!
Hva er fristen for bestilling av teineskilt før hummersesongen?
September er vår mest hektiske periode på grunn av hummerfisket, og vi mottar svært mange bestillinger. Fristen for å bestille teineskilt er 15. september. Bestillinger som kommer inn etter denne datoen kan vi dessverre ikke garantere vil være fremme innen 1. oktober. Vi produserer teineskilt døgnet rundt for å møte etterspørselen, men ber alle kunder om å bestille i god tid før sesongstart. På den måten sikrer du at utstyret er klart når hummerfisket begynner.
- Ved å gjøre et valg vil hele siden lastes inn på nytt.
- Åpner i et nytt vindu.